Глосарій сфери інтернет-реклами в Україні

Комітет ІнАУ з питань інтернет-реклами представляє словник, який на сьогодні зібрав 250 медіатермінів, що використовуються на ринку інтернет-реклами. Глосарій інтернет-реклами є постійним

Комітет ІнАУ з питань інтернет-реклами представляє словник, який на сьогодні зібрав 250 медіатермінів, що використовуються на ринку інтернет-реклами.

Глосарій інтернет-реклами є постійним проектом Комітету ІнАУ з питань інтернет-реклами й буде в подальшому доповнюватись та розвиватись.

Авторський колектив:Олександр Яценко (Dentsu Aegis Network Ukraine), Ірина Семенченко (УКРНЕТ), Анастасія Байдаченко (AdPro), Богдан Левченко (iPlace), Іван Дубинський (Factum Group Ukraine), Ірина Андрющенко (StarLightMedia), Леся Прус (Gemius)Комітет ІнАУ з питань інтернет-реклами висловлює подяку всім, хто брав участь у розробці глосарію інтернет-реклами: Ukrainian Digital Agencies Committee, Ukrainian Digital Productions Association Centrifuge, Індустріальному Телевізійному Комітету, ряду експертів, а також фірмі Sayenko Kharenko за юридичну експертизу.

Контакти

  • 04053, Україна, м.Київ, вул. Олеся Гончара, 15/3, офіс 22
  • +38 044 278 29 25
  • info@inau.ua

Комітет в соціальних медіа​

Ⓒ 2020 - All Rights Are Reserved

Вступ до комітету