Проект стандартизації проведення цінових тендерів було ініційовано Комітетом з питань інтернет-реклами при Інтернет Асоціації України і агенцією iplace та погоджено дійсними членами Комітету в 2020 році.
Основна ідея проєкту — впорядкування тендерних медіазакупівель інтернет-реклами в Україні, що унеможливить демпінг та трансформує процес цінового онлайн-аукціону в прозорий, чесний та зрозумілий процес для всіх його учасників.
Чому це важливо: державні компанії витрачають на закупівлю digital-реклами більше 5 млрд. гривень на рік. Дуже важливо налагодити процес, при якому держкомпанії будуть відчувати підтримку й безпеку в проведенні тендерів.
Як результат — підвищення ефективності рекламних кампаній, більше довіри та ріст фінансових вкладень в digital-рекламу на українському ринку.