Бенчмарки рекламних форматів — проєкт, який було ініційовано Комітетом з питань інтернет-реклами при Інтернет Асоціації України та агенцією iplace й підтримано дійсними членами Комітету в 2020 році.
Ключова ідея проєкту полягає у визначенні середньо-ринкових значень бенчмарків по основним рекламним форматам на основі статистичних даних українських рекламних агенцій.
1. Дослідження допомагає вирішити проблему ринкової оцінки ефективності (CTR) форматів медійної реклами, що найчастіше замовляє клієнт.
2. Спростити процедуру планування кампанії, спираючись/орієнтуючись на ринковий бенчмарок.
3. Зробити простити та зробити прозорим процес вибору підрядника, виходячи із пропозиції чи фактичних даних від агенцій.
Повну версію результатів дослідження за 2020 рік можна знайти за посиланням: https://www.slideshare.net/AdcomUIA/similarweb-2021-247794982