Такі дані отримав Комітет з питань інтернет-реклами при Інтернет асоціації України (ІнАУ) за результатами дослідження пошукової та медійної реклами.
Згідно отриманих даних, які було надано провідними рекламними агенціями для проведення дослідження, частка мобільного трафіку від загального обсягу пошукової реклами в І півріччі 2020 року виросла на 2 процентних пункта та сягнула 73%.
Продовжила своє зростання на ринку середня вартість кліку. У І півріччі 2020 року вона склала 5,52 грн до порівняння з 4,54 грн у І півріччі 2019 року.
Так найвища вартість кліку становила 21,53 грн в категорії «Закон та уряд», а найнижча — в категорії «Мистецтво та розваги», дорівнювала 3,53 грн.
Дослідження пошукової реклами у I півріччі 2020 року відбулося за участі агенцій: AdIndex, Artefact, ArtWeb, Aweb, DIEVO, Inweb, iplace, iProspect, JUMP, Livepage, MAVR, Marketing Link, MediaHead, NEOS, Netpeak, Omelyanenko, Performics, razom communications, TMGU, Web Marketing, WebPromo. Технологічний партнер дослідження — компанія SimilarWeb.
Результати другої частини дослідження, а саме по медійній рекламі в Україні, вказують на те, що в І півріччі 2020 року темпи росту ринку відчутно скоротились, хоча і залишились на рівні двозначних цифр.
В порівнянні з І півріччям 2019 року обсяг медійної інтернет-реклами збільшився на 10% та сягнув рекордні 2,2 млрд грн.
Найбільше коштів рекламодавців у вказаному періоді було інвестовано в цифрове in-stream відео та банерну рекламу (частка 38% та 44%, порівняно з показниками 34% та 41% у І півріччі 2019 року).
In-stream video — 44%;
Банерна реклама — 38%;
In-page video — 8%;
Нестандартні рішення — 6%;
Спонсорство — 4%.
Також, за результатами досліджень медійної реклами, в І півріччі 2020 року частка programmatic у агенцій зросла до 41,6%, що на 7 процентних пунктів більше, ніж у І півріччі 2019 року.
У зазначений період частка соціальних медіа і месенджерів (FB, Instagram, Twitter, YouTube, Skype, Viber і інші) сягнула 43,7% та перевищила дані за І півріччі 2019 року на 7,2 процентних пункта.
У продавців частка programmatic почала зростати активніше та склала 53,9%.
Дослідження обсягів медійної реклами традиційно відбувалося на основі перехресного аналізу даних анкетування найбільших рекламних агенцій, сайтів і сейлз-хаусів України.
Дослідження медійної інтернет-реклами за I півріччя 2020 року відбулося під егідою та за ініціативи ІнАУ. Дані для аналізу надали такі агенції: ADINDEX, adWork, Dentsu Ukraine, DIEVO, GroupM, iplace, MediaHead, MixDigital, Netpeak, PRODigital, razom communications, TMGU, WebPromo, Медіа Партнерство Баінг, а також представників видавців та сейлз-хаусів: 1+1 media, канал «24», Adpartner, Edipress, Go2Net, Online.ua, Programmatic media group, RIA, Rontar, RST, StarLight Digital Sales, Treeum, Ua.Mobile, Ukr.net, UMH, «Автоцентр», Новое Время, Обозреватель, РБК-Україна.
Партнером дослідження по медійній інтернет-рекламі стала компанія «Василь Кісіль і партнери».