Освітні сесії для онлайн-медіа: зустріч українських інтернет-медіа та Facebook

У вівторок, 29 вересня, Інтернет асоціація України за підтримки MGID провела зустріч між українськими медіа та Facebook. Гостем та спікером панелі став Guido Bülow, Head of News Partnerships in Central Europe.

Протягом годинної дискусії встигли обговорити можливості співпраці між Facecbook та українськими онлайн-медіа, а також інструменти, доступні для наших паблішерів. Спікер розповів про алгоритми визначення зацікавленості відвідувача в контенті, який публікують медіа, інструменти поза звичайними дописами сторінок медіа, та як вони можуть бути корисними для збільшення аудиторії паблішерів.

Окрему увагу приділили й відео контенту, що за даними Facebook, споживається користувачами найкраще, а також поговорили й про те, як і де, його варто розміщувати для більшої залученості аудиторії (на прикладі сайту The Texas Tribune обговорили можливості сторіз та як вони можуть допомогти меді компаніям в просуванні свого контенту).

Не обійшлося й без обговорення питання можливостей монетизації з Facebook та проблем, з якими щодня стикаються українські digital-ЗМІ.

Модератором заходу виступив Владислав Стадник, заступник Голови Комітету з питань інтернет-реклами при ІнАУ та Віце-президент з розвитку медіа-партнерів у MGID.

Контакти

  • 04053, Україна, м.Київ, вул. Олеся Гончара, 15/3, офіс 22
  • +38 044 278 29 25
  • info@inau.ua

Комітет в соціальних медіа​

Ⓒ 2020 - All Rights Are Reserved

Вступ до комітету