Дослідження обсягів інтернет-реклами — регулярний проєкт Інтернет асоціації України, який проводиться двічі на рік і демонструє дані за результатами двох півріч та загальний річний обсяг ринку в Україні. Дослідження проводиться з урахуванням даних українських агенцій та продавців і включають показники двох сегментів, а саме: медійної та пошукової інтернет-реклами.
Методологія вимірювання обсягів медійної інтернет-реклами:
- Збір даних від рекламних Агенцій. До пулу входять агенції, що підтвердили бажання взяти участь у дослідженні.
- Збір даних від Продавців (майданчиків, холдингів, сейлз-хаузів і мереж).
- Обробка даних та публікація результатів, згідно яких представлено загальний обсяг медійної інтернет-реклами, а саме: кількість грошових коштів (без урахування ПДВ), що направляється рекламодавцями за звітний період на цей сегмент інтернет-реклами, орієнтованої на українську інтернет-аудиторію.
Методологія вимірювання обсягів пошукової інтернет-реклами:
- Збір даних. В основі збору даних лежить сегментація веб-сайтів, що відвідують користувачі з України по категоріях, згідно класифікації ресурсу SimilarWeb. Дані щодо кількості відвідувань з платного пошуку надаються платформою SimilarWeb. Середня вартість кліку та частка мобільного трафіку вираховується шляхом моніторингу даних агенцій-учасниць дослідження.
- Обробка даних та публікація результатів. Під час вимірювання враховується вартість кліку в категорії та середньозважена вартість кліку на ринку на загальну кількість відвідувань з платного пошуку в зазначених категоріях. Отримані дані дають можливість визначити кількість грошових коштів, витрачену рекламодавцями на розміщення реклами в пошукових системах, спрямовану на інтернет-користувачів з України.
*Обробка даних, поданих учасниками дослідження, проводиться анонімно.
**Результати вимірювання обсягів ринку інтернет-реклами за звітний період публікуються у відкритому для широкого загалу доступі.
Архів досліджень: