15 липня відбулося планове Засідання Комітету з питань інтернет-реклами при ІнАУ.
На засіданні були присутні 17 учасників, серед яких: дійсні члени, експерти, гості та кандидати на вступ до складу Комітету.
До порядку денного цього разу було включено наступні питання: звіти заступників Голови Комітету по поточним проєктам Комітету щодо напрямків роботи з агенціями, martech-компаніями та видавцями, а також обговорення запуску та фіналізації таких проєктів, як рейтинг онлайн-ЗМІ спільно з Similarweb, дослідження рекламодавців, дослідження обсягів ринку за підсумками I півріччя 2021 року і запуск нового проєкту Startup Crash Test для MarTech та AdTech стартапів.
Також, у червні провели освітню сесію для онлайн-медіа: Як використовувати силу алгоритмів TikTok для просування свого бренду. На якій спікери розповіли про аудиторію українського TikTok, чому медіа треба йти в TikTok, які рекламні можливості є в TikTok. Відеозапис зустрічі можна подивитись за посиланням.
Рішення щодо затвердження нової редакції Положення про Комітет ІнАУ з питань інтернет-реклами та оновлення складу Комітету опубліковано на офіційному сайті ІнАУ від 22 червня 2021 року.
Наступне засідання Комітету призначено на 19 серпня 2021 року.