09 грудня відбулося планове Засідання Комітету з питань інтернет-реклами при ІнАУ.
На засіданні були присутні 19 учасників, серед яких були дійсні члени Комітету та представники ІнАУ.
До порядку денного цього разу було включено наступні питання: звіти заступників Голови Комітету по поточним проєктам Комітету щодо напрямків роботи з агенціями, martech-компаніями та видавцями, обговорення роботи та фіналізації таких проєктів, як дослідження рекламодавців, проєкт стандартизації моделей співпраці між агенціями та рекламодавцями, рейтинг агенцій контекстної реклами від Ringostat та ІнАУ, дослідження обсягів медійної інтернет-реклами за 2021 року, організація премії для найкращих рішень в сфері діджитал реклами в 2021 році, а також рейтинг сайтів онлайн-ЗМІ.
Також, в грудні провели зустріч MarTech Discussion Club “Баланс між продажами та маркетингом у MarTech”, на якій спікери розповіли чи завжди маркетинг впливає на продажі, як правильно збалансувати продажі та маркетинг на ранньому етапі розвитку, як мають бути пов’язані маркетинг та продажі, чи має маркетинг звітувати продажам та як “подружити” відділи.
Відеозапис зустрічі можна подивитись за посиланням
Наступне засідання Комітету призначено на 13 січня 2022 року.