Протокол засідання Комітету Інтернет Асоціації України з питань інтернет-реклами
13.01.2022 р. м. Київ
Учасники засідання:
№ | ПІБ | Компанія | Статус в Комітеті |
1 | Владислав Стадник | MGID | Голова Комітету |
2 | Михайло Хейна | BannerBoo | Заступник Голови Комітету |
3 | Богдан Левченко | Iplace | Заступник Голови Комітету |
4 | Віталій Якушин | VPoint | Член комітету |
5 | Катерина Казимірова | ArtWeb | Член комітету |
6 | Олександр Яценко | BRISE Capital | Член комітету |
7 | Іван Кучеренко | NCG DIEVO | Член комітету |
8 | Олександра Шабаліна | TMGU | Член комітету |
9 | Іван Ляшок | Adtelligent | Член комітету |
10 | Тетяна Самойленко | Rakuten Advertising | Член комітету |
11 | Андрій Скоцик | Укрпошта | Член комітету |
12 | Олена Педай | UAMobile | Член комітету |
13 | Оксана Хмара | PROdigital agency | Член комітету |
14 | Ольга Демченко | Programmatic Media Group | Член комітету |
15 | Андрій Горовий | ПУМБ | Член комітету |
16 | Ірина Оверко | Admixer | Член комітету |
17 | Андрій Сухомлін | Омега ТВ | Гість |
18 | Володимир Куковський | КуковськийІнАУ | Виконавчий директор |
19 | Тетяна Дарда | ІнАУ | Проєктний менеджер |
Порядок денний засідання
1. Звіт по попереднім рішенням
2. Проєктна діяльність
3. Дослідження ринку
4. Бюджет
5. Різне
Рішення
1. Звіт по попереднім рішенням
Слухали: В.Стадника
Вирішили: взяти інформацію до відома.
2. Проєктна діяльність
2.1. Проєкт стандартизації моделей співпраці між агенціями та рекламодавцями – статус. Рейтинг агенцій контекстної реклами від Ringostat та ІнАУ – статус. Проєкт по визначенню поточних проблем/завдань агентського ринку – статус. Формування актуальних запитань від агенцій до представників Facebook.
2.2. Робота Martech Discussion Club: анонс наступного івенту, нові ініціативи. Проєкт Startup Crash Test для MarTech та AdTech стартапів – статус.
2.3. Освітні мітапи для онлайн-медіа: анонс наступного івенту, нові ініціативи. Організація премії для найкращих рішень в сфері діджитал реклами в 2021 році – статус. Рейтинг сайтів онлайн-ЗМІ – статус. Формування актуальних запитань від онлайн-медіа до представників Facebook.
Слухали: В.Стадника, Б.Левченко, М.Хейна
Вирішили: взяти інформацію до відома.
2.4. План проєктів Комітету на перше півріччя 2022 року
Слухали: В.Стадника
Вирішили: Схвалити план проєктів на перше півріччя 2022 року.
3. Дослідження ринку
3.1. Дослідження обсягів ринку медійної інтернет-реклами за підсумками 2021 року – статус
Слухали: В.Куковського
Вирішили:
● Провести дослідження обсягів ринку медійної інтернет-реклами за підсумками 2021 року за методикою, яка використовувалась при попередньому дослідженні за підсумками 1-го півріччя 2021 р.
● Схвалити дати проведення дослідження:
1 етап – з 25 січня по 1 лютого 2022 року
2 етап – з 1 лютого по 8 лютого 2022 року
● Схвалити партнерство з Юридичною фірмою «Василь Кісіль і партнери» щодо обробки матеріалів дослідження у конфіденційному режимі.
● Затвердити список учасників дослідження.
3.2. Проєкт дослідження обсягів контекстної реклами – статус
Слухали: В.Стадника
Вирішили: взяти інформацію до відома.
4. Бюджет (статус)
Слухали: В.Стадника
Вирішили: взяти інформацію до відома.
5. Різне
Слухали: В.Стадника
Вирішили:
Наступними датами засідання погодити 17.02.2022, 17.03.2022, 21.04.2022, 19.05.2022 та 16.06.2022 початок о 10:00.
Всі рішення прийнято консенсусом.