Комітет ІнАУ з питань інтернет-реклами представляє словник, який на сьогодні зібрав 250 медіатермінів, що використовуються на ринку інтернет-реклами.
Глосарій інтернет-реклами є постійним проектом Комітету ІнАУ з питань інтернет-реклами й буде в подальшому доповнюватись та розвиватись.
Авторський колектив:Олександр Яценко (Dentsu Aegis Network Ukraine), Ірина Семенченко (УКРНЕТ), Анастасія Байдаченко (AdPro), Богдан Левченко (iPlace), Іван Дубинський (Factum Group Ukraine), Ірина Андрющенко (StarLightMedia), Леся Прус (Gemius)Комітет ІнАУ з питань інтернет-реклами висловлює подяку всім, хто брав участь у розробці глосарію інтернет-реклами: Ukrainian Digital Agencies Committee, Ukrainian Digital Productions Association Centrifuge, Індустріальному Телевізійному Комітету, ряду експертів, а також фірмі Sayenko Kharenko за юридичну експертизу.