комітет

Комітет з питань інтернет-реклами

Некомерційна організація, основна діяльність якої спрямована на координацію дій компаній-членів ІнАУ у питаннях забезпечення розвитку ринку інтернет-реклами в Україні. З 2010 року Комітет об’єднує провідні компанії різних сегментів ринку інтернет-реклами та є робочим органом Правління Інтернет Асоціації України. Діяльність здійснюється на громадських засадах.

Загалом Комітет збирається на постійній щомісячній основі та реалізує ряд ринкових ініціатив, серед яких:

  • проведення ринкових досліджень;
  • організація профільних ринкових заходів;
  • реалізація освітніх проєктів та проведення сертифікації digital спеціалістів;
  • розробка законотворчих ініціатив та інше

Команда

Владислав Стадник

Голова Комітету
(MGID)​

Левченко Богдан

Заступник голови Комітету за напрямом «Агенції» (Iplace)

Михайло Хейна

Заступник голови Комітету за напрямом «MarTech» (BannerBOO)

Ольга Тищук

Заступник голови Комітету за напрямом «Видавці» (ICTV)

Тетяна Дарда

Проєктний менеджер
Комітету

Напрямки роботи Комітету

Агенції
MarTech
Видавці

Принципи Комітету

  1. Спільна націленість на результат 
  2. Відкритість та прозорість 
  3. Інноваційність 
  4. Точковість
  5. Гнучкість
Вступ до комітету