Інтернет Асоціація України разом з MGID запрошує на серію освітніх сесій для онлайн-медіа!
У вівторок, 26 січня, о 17.00 ми розбираємо використання технології header bidding в світі та в Україні:
1. Що таке header bidding, звідки воно з’явилося та як працює?
2. Чому це може бути вигідно для вендора? Для паблішера?
3. Для яких типів паблішерів підходить? В яких форматах можна використовувати цю технологію?
4. Аналітика по використанню, кейси.
Учасники панелі та спікери:
Юрій Горохов, CTO в компанії Adtelligent Inc.
Дмитро Панасюк, Керівник 1+1 Digital Sales
В’ячеслав Лавриненко, Head of traffic 1+1 Digital Sales
Роман Шаповалов, СТО, Head of monetization content at PayTV & Digital StarLightMedia
Роман Скрипник, Комерційний директор в Ukr.net
Модератор заходу:
Владислав Стадник, VP of Strategic Partnerships MGID та заступник Голови Комітету з питань інтернет-реклами при ІнАУ по роботі з медіа.
Реєстрація обов’язкова за посиланням