18 березня відбулося планове Засідання Комітету з питань інтернет-реклами при ІнАУ. На засіданні були присутні 25 учасників, серед яких: дійсні члени, експерти, гості та кандидати на вступ до складу Комітету.
До порядку денного цього разу було включено наступні питання: звіти заступників Голови Комітету по поточним проєктам Комітету щодо напрямків роботи з агенціями, martech-компаніями та видавцями, голосування, щодо змін у складі Комітету, результати публікації регулярного дослідження обсягів інтернет-реклами за 2020 рік, обрання нових Заступників Голови Комітету.
За підсумками зустрічі у березні Правлінню ІнАУ було рекомендовано вивести зі складу дійсних членів Комітету з питань інтернет-реклами Аліну Руль (Razom Group), Михайла Іртлача (AdPartner) і Дмитра Свердлика (Xenoss), та прийняти до складу дійсних членів Комітету з питань інтернет-реклами Мілу Крутченко (Razom Group), Євгена Лозбіна (AdPartner), Марію Новікову (Xenoss), Анну Ніколаєву (Havas Digital Kiev). Погодити призначення заступником Голови Комітету ІнАУ з питань інтернет-реклами за напрямом «Агенції» Богдана Левченка (iplace). Погодити призначення заступником Голови Комітету ІнАУ з питань інтернет-реклами за напрямом «MarTech» Михайла Хейну (BannerBOO). Погодити призначення заступником Голови Комітету ІнАУ з питань інтернет-реклами за напрямом «Видавці» Ольгу Тищук (ICTV).
Рішення щодо затвердження нової редакції Положення про Комітет ІнАУ з питань інтернет-реклами та оновлення складу Комітету опубліковано на офіційному сайті ІнАУ від 23 березня.
Наступне засідання Комітету призначено на 14 квітня 2021 року.
Протокол засідання від 18.03.2021 року
Презентація засідання від 18.03.2021 року