18 березня 2021 року на черговому засіданні Комітету з питань інтернет-реклами було обрано нову заступницю голови Комітету за напрямом «Видавці» з каденцією строком 1 рік (до березня 2022 року). Нею стала Ольга Тищук, керівник департаменту інтернет-проектів медіахолдингу StarLightMedia.
Деталі голосування в протоколі.
Нагадаємо, що ключовим завданням заступника є розвиток існуючих та ініціювання нових проєктів для Видавців. Зокрема:
- Освітні сесії по монетизації для медіа
- Розвиток спільноти українських онлайн-медіа
- Рейтинг онлайн-ЗМІ з SimilarWeb
“Сьогодні перед видавцями стоїть багато викликів: як бути фінансово незалежними, як залучати якісну аудиторію та бути авторитетними. Спільними зусиллями ми можемо вивести ринок інтернет-медіа на новий рівень, змінити підходи до монетизації даного бізнесу та закласти фундамент для розвитку інновацій серед видавців,” – говорить Ольга Тищук.
“Я дуже радий, що заступницею по цьому безумовно стратегічному напряму діяльності Комітету було обрано Ольгу. Мій попередній досвід співпраці з нею в StarLightMedia говорить, що вона зможе привнести нову якість та підхід в роботі з українськими видавцями та впевнено реалізувати не тільки ті проєкти, що є в Комітеті наразі, але й ініціювати нові,” – коментує Голова Комітету з питань інтернет-реклами при ІнаУ Іван Кучеренко.