Результати рейтингу агентств контекстної реклами України 2021

Платформа колтрекінгу, телефонії та наскрізної аналітики Ringostat сумісно з Інтернет Асоціацією України підвели підсумки рейтингу агентств контекстної реклами. У рейтингу брали участь більш як 200 компаній, а в журі увійшли 42 топ-маркетолога провідних компаній України.

Ringostat та Інтернет-асоціація України підбили підсумки рейтингу агентств контекстної реклами України. У 2021 році його очолили Netpeak, WebPromo та iProspect Ukraine. З повним списком учасників та журі ви можете ознайомитися на сайті рейтингу.

Топ-10 рейтингу агентств контекстної реклами України 2021 

  1. Netpeak. Агентство працює з 2006 року та реалізувало більше 3000 проектів. За Netpeak проголосували більш ніж 80% журі. Плюс, агентство увійшло до трійки лідерів за кількістю сертифікатів.
  2. WebPromo. Компанія вже більш ніж 12 років працює з малим та середнім бізнесом. Також агентство відомо своєю академією інтернет-маркетингу. 
  3. iProspect Ukraine. Це агентство виявилося лідером за кількістю сертифікатів. iProspect Ukraine займається не тільки контекстною рекламою. Наприклад, його SEO-команда працює над сайтами Mastercard для десяти країн.
  4. UAMASTER. За 16 років реалізувало проекти для 17 з 100 найбільших компаній України. З 2014 року навчає діджіталу в School of Digital Advertising UAMASTER.
  5. Livepage. Це Growth Marketing агентство на ринку більше дев’яти років. Його сертифіковані фахівці успішно реалізували більше сотні проектів в різних нішах.
  6. Aweb. Агентство з 2006 року займається просуванням малого і середнього бізнесу. Єдина з подібних компаній в Східній Європі, яка три рази поспіль потрапляла до шорт-листа премії Google Premier Partners Awards в регіоні EMEA.
  7. ROMAN.UA. Бутікове агентство Романа Рибальченко, якого багато хто знає за підкастами «Продуктивний Роман». Працює тільки з певними нішами: онлайн-торгівлею, компаніями з аграрної сфери та B2B, продуктовими IT-компаніями.
  8. ADINDEX. Агентство омніканального маркетингу, яке працює із середнім і великим бізнесом. Розвиває перший в країні блог про омніканальний маркетинг, постійно бере участь в вебінарах eSputnik про омніканальність.
  9. NCG DIEVO. Агентство працює з 2016 року і є частиною рекламно-комунікаційного холдингу NCG. NCG DIEVO співпрацює з банком ПУМБ і отримало кілька нагород за його кейси.
  10. OdesSeo. Займається комплексним онлайн-просуванням малого і середнього бізнесу. OdesSeo є Premier Google Partner і сертифікованим партнером системи Bing.

Рейтинг формувався в три етапи:

  • Анкетування учасників. Агентства, які хотіли брати участь в рейтингу, заповнили анкету — всі анкети проходили валідацію. Потім формувався бал, який компанія отримала за цей етап.
  • Голосування користувачів. Користувачі голосували на сайті рейтингу за агентства, з якими співпрацювали і залишилися задоволені результатом. На основі цих голосів формувалася друга оцінка.
  • Голосування журі. Організатори надали членам журі інформацію, яку зібрали в процесі анкетування. Кожен член журі міг віддати свій голос не більше, ніж за шість компаній. Виходячи з результатів голосування журі, формувався бал, який отримало PPC-агентство за даний етап.

Ringostat провів рейтинг разом з Інтернет Асоціацією України. ІнАУ виступає в якості гаранта прозорості рейтингу. Асоціація брала участь у визначенні критеріїв оцінки агентств, підраховувала і верифікувати підсумкові бали.

«Ми раді сприяти розвитку, вимірності і прозорості ринку контекстної реклами. Рейтинг Ringostat в партнерстві з ІнАУ — це унікальний проект, що відображає максимально повну картину гравців ринку контекстної реклами в Україні. Рейтинг допомагає українським компаніям знайти релевантних партнерів в перфоманс-напрямку», —  коментує заступник голови Комітету ІнАУ з питань інтернет-реклами за напрямком «Агентства» Богдан Левченко.

Рейтинг переслідував дві мети:

  • допомогти українським компаніям у виборі підрядника з онлайн-просування;
  • зробити ринок контекстної реклами більш прозорим і зрозумілим для замовників.

Ringostat проводить рейтинг з 2019 року, а з 2020 року робить це в партнерстві з ІнАУ. Рейтинг спеціально проходить щорічно, тому що діджитал-ринок швидко змінюється. Організатори актуалізували інформацію і зробили так, щоб замовникам було зручно вибирати підрядників по просуванню. Так, на сайті рейтингу можна впорядкувати учасників за масштабом бізнесу, з яким працюють агентства.

Журі рейтингу 

Одним з етапів проведення рейтингу було голосування журі. Щоб зробити рейтинг максимально об’єктивним, Ringostat зібрали ком’юніті топ-маркетологів України і нішевих експертів. До складу журі увійшли директора по маркетингу, керівники відділів digital-маркетингу, тімліди з маркетингу з провідних компаній і представники профільних ЗМІ:

  • Олег Любарець — Chief Marketing Officer, Rocket;
  • Яна Меркотан — Chief Marketing Officer, Kachorovska;
  • Михайло Авдюшкін — Head of Marketing, EXIST.UA;
  • Ілля Елізбарашвілі — Teamlead of Paid Advertisement, SalesDoubler;
  • Валентин Гриценко — Chief Marketing Officer, Ajax Systems;
  • Владислав Зеленко — Head of Digital Marketing, Fishki.ua;
  • Ілля Кабачинський — Головний редактор, AIN.UA;
  • Андрій Боровський — Керівник маркетингу, «Хенкель Баутехник»;
  • Тарас Мазур — Chief Marketing Officer, Skandi Wood;
  • Валерія Толочина — Chief Marketing Officer, MEGOGO;
  • Дмитро Корнев — Head of Digital, Mastercard;
  • Олександр Балашов — Head of Digital, «Ковальська»;
  • Вадим Iщенко — Head of marketing, Uklon;
  • Юрiй Кардiян — Marketing Director, Porcelain Dent;
  • Микола Кобзар — Head of Digital, ПУМБ;
  • Святослав Степаненко — Chief Marketing Officer, Jooble;
  • Марина Бриль — Performance and Product marketing Team Lead, OLX Ukraine and Central Asia;
  • Вiолетта Соболева — Marketing Director, БК GEOS;
  • Юлiя Пузирьова — Chief Marketing Officer, Raiffeisen bank Aval;
  • Олег Ткаченко — Chief Marketing Officer, Coffeeok;
  • Марго Кашуба — Chief Marketing Officer, OWOX;
  • Кирил Попов-Черкасов — e-Commerce Director, «Фокстрот»;
  • Михайло Іванцов — Chief Marketing Officer, Vodafone Retail;
  • Євген Заяць — Chief Marketing Officer, Esputnik;
  • Ганна Єрмола — Head of e-Commerce, ЦУМ;
  • Роман Собко — Perfomance Marketing Director, MGID inc;
  • Іван Братусь — Head of e-Commerce, Wellamart.ua;
  • Олександр Купа — Chief Marketing Officer, «ДЕКА»;
  • Володимир Малакчі — Chief Commercial Officer, Evoplay Entertainment;
  • Анастасiя Кононова — Chief Marketing Officer, TRIONIKA;
  • Iван Бурбан — Chief Marketing Officer, Stripo.email;
  • Олександр Кощавка — Marketing Director, OPPO AED Ukraine;
  • Віталій Бєлєнький — СЕО, Dybok.ua;
  • Алла Башкiрова — Head of Digital Marketing, LEV Development;
  • Олександр Павлов — Комерційний директор, будівельна компанія «АТЛАНТ»;
  • Микита Сидоров — Chief Marketing Officer, «Форстор»;
  • Олексій Савченко — Marketing Director, Baldinelli;
  • Олег Пєтухов — Chief Marketing Officer, Brain Source International;
  • Богдан Левченко — Заступник Голови Комітету з питань інтернет-реклами, IнАУ;
  • Олександр Харченко — Head of e-commerce, UKRAVIT
  • Валерiй Бойко — Head of Digital, Банк Кредит Дніпро
  • Тетяна Барабанова — Експерт з digital-маркетингу, Insider Estate.

Рейтинг пiдтримали медiапартнери:

  1. SendPulse 
  2. Sape 
  3. Netpeak Software
  4. InWeb
  5. CLEVER MARKETING
  6. Multisearch.io
  7. Unisender
  8. WebPromoExperts
  9. MMR
  10. Marketer.ua
  11. 8P
  12. Serpstat
  13. Власна справа
  14. MAMI
  15. Хорошоп
  16. CMDIGITAL
  17. LP Generator
  18. Sostav.ua
  19. Envybox
  20. eSputnik

 

 

Контакти

  • 04053, Україна, м.Київ, вул. Олеся Гончара, 15/3, офіс 22
  • +38 044 278 29 25
  • info@inau.ua

Комітет в соціальних медіа​

Ⓒ 2020 - All Rights Are Reserved

Вступ до комітету