Зустріч MarTech Discussion Club “Креативні рішення в Martech продуктах” в рамках знакової креативної події Ukrainian Creative Stories 2021

Запрошуємо вас взяти участь у зустрічі MarTech Discussion Club “Креативні рішення в Martech продуктах”, яка відбудеться в рамках креативної події Ukrainian Creative Stories 2021, що пройде 28 травня з 11:30 – 12:30.

Подискутуємо про наступне:

  1. Які креативні та технологічні аспекти задають темп цифровому ринку
  2. Демократизація креативу — коли кожен сам собі митець
  3. Більше форматів для безлічі платформ і проблема масштабування
  4. Вплив автоматизації та AI на розвиток креативної індустрії
  5. Креативні індустрії та Big Data у сфері «цифровізації”
  6. Як персоналізація та програматик сприяють ще більшому попиту на креатив
  7. Креативні тренди Adtech у 2021 році

Серед спікерів:

  • Віталій Якушин, Global CEO міжнародної data-платформи VPointMedia, член Комітету Інтернет Асоціації України з питань інтернет-реклами
  • Дмитро Корнілов, CEO і співзасновник студії по створенню Instagram / TikTok / Snapchat-фільтрів для бізнесу FFFACE.me
  • Катерина Марущак, голова бізнес департаменту в Reface

Модератор дискусії Михайло Хейна, співзасновник і СЕО сервісу BannerBoo та заступник Голови Комітету Інтернет Асоціації України з питань інтернет-реклами.

«Martech/Adtech грають велику роль у досягненні результатів для бізнесу, але багато маркетологів ще й досі почуваються невпевнено, особливо коли йдеться про креативність або використання інноваційних технологій.

Для того, щоб по-справжньому максимізувати вплив маркетингових технологій на бізнес, нам потрібно зробити їх більш доступним, креативними та, навіть, цікавими для маркетологів. 

Вже давно минули ті часи, коли в компаніях було лише пару маркетингових інструментів, а маркетингові та рекламні агенції розробляли лише кілька варіантів креативів для декількох традиційних каналів. Діджиталізація та розвиток технологій зробили революцію майже в усіх аспектах Martech — від  створення продуктів та сервісів до їх поширення. Як саме все змінилося? Які зміни мали найбільший вплив? Чи вбиває цифровізація творчу музу? Дізнаємося під час дискусії», – коментує Михайло Хейна.

«Креативні рішення в martech та adtech індустріях намагаються знайти відповіді на питання, що стали актуальними відтоді, як взагалі виникла реклама. Де знаходиться межа між творчістю та розрахунком, просвітленням та машинним навчанням, геніальністю та обробкою великих масивів даних? Мова йде про величезну індустрію креативу, тому ці питання мають не просто філософський характер (на кшталт «чи мріють андроїди про електроовець»), а й цілком практичний. Чи можна створити ефективний креатив за допомогою Big Data конвеєру? Як діджиталізація, мультиканальність та мультиформатність впливають на креативні рішення? Чи стане data based креатив помічником арт-директорів або зовсім замінить їх? На дискусії ми постараємося надати як реальні рекомендації з усвідомленого створення креативу так і футуристичні прогнози», – коментує Віталій Якушин, Global CEO міжнародної data-платформи VPointMedia

Всі бажаючі зможуть побачити обговорення онлайн у вільному доступі на сайті creative-awards.com.ua. Нагадаємо, що денна програма UCS включає семінари, творчі зустрічі, майстер-класи, презентації, круглі столи, демонстрації та інше.

Ввечері пройдуть Церемонії нагородження переможців фестивалів Ukrainian Creative Awards 2021:

Програма постійно розширюється. Слідкуйте за оновленнями на сайті.

Організатори: ІнАУ та Всеукраїнська Рекламна Коаліція

Слідкуйте за апдейтами та приєднуйтеся до спільноти MarTech ентузіастів в Telegram – https://bit.ly/MarTech_Made_in_Ukraine

Контакти

  • 04053, Україна, м.Київ, вул. Олеся Гончара, 15/3, офіс 22
  • +38 044 278 29 25
  • info@inau.ua

Комітет в соціальних медіа​

Ⓒ 2020 - All Rights Are Reserved

Вступ до комітету