Протокол засідання Комітету Інтернет Асоціації України з питань інтернет-реклами
17.06.2021 р. м. Київ
Учасники засідання:
№ | ПІБ | Компанія | Статус в Комітеті |
1 | Іван Кучеренко | NCG DIEVO | Голова Комітету |
2 | Богдан Левченко | Iplace | Заступник Голови Комітету |
3 | Ольга Тищук | ICTV | Заступник Голови Комітету |
4 | Олександр Яценко | BRISE Capital | Член комітету |
5 | Владислав Стадник | MGID | Член комітету |
6 | Михайло Комісарук | Ukr.net | Член комітету |
7 | Олена Педай | UAMobile | Член комітету |
8 | Тетяна Самойленко | Programmatic Media | Член комітету |
9 | Ігор Миколюк | xsport.ua | Член комітету |
10 | Надія Квітка | Treeum | Член комітету |
11 | Володимир Горшков | Медіа Партнерство Баінг | Член комітету |
12 | Андрій Горовий | ПУМБ | Член комітету |
13 | Ірина Оверко | Admixer | Член комітету |
14 | Оксана Хмара | PROdigital agency | Член комітету |
15 | Іван Ляшок | Adtelligent | Член комітету |
16 | Максим Макаренко | Член комітету | |
17 | Анна Ільєнко | Gradus | Член комітету |
18 | Артем Сухіна | Disqover Agency | Член комітету |
19 | Володимир Куковський | ІнАУ | Виконавчий директор |
20 | Тетяна Дарда | ІнАУ | Проєктний менеджер |
21 | Олександра Шабаліна | TMGU | Гість, кандидат |
Порядок денний засідання
1. Звіт по попереднім рішенням
2. Проєктна діяльність
3. Дослідження ринку
4. Фандрейзинг
5. Зміни у складі Комітету
6. Різне
Рішення
1. Звіт по попереднім рішенням
Слухали: І.Кучеренка
Вирішили: взяти інформацію до відома.
2. Проєктна діяльність
2.1. Проєкт стандартизації моделей співпраці між агенціями та рекламодавцями – статус. Проєкт стандартизації медійних закупівель для державних компаній – на паузі.
2.2. Робота Martech Discussion Club: анонс наступного івенту, нові ініціативи. Проєкт Startup Crash Test для MarTech та AdTech стартапів – статус.
2.3. Освітні мітапи для онлайн-медіа: анонс наступного івенту, нові ініціативи
Слухали: І.Кучеренка, Б.Левченка, О.Тищук
Вирішили: взяти інформацію до відома.
3. Дослідження ринку
3.1. Дослідження обсягів медійної та пошукової інтернет-реклами – статус.
Слухали: В.Куковського
Вирішили:
● Провести дослідження українського ринку інтернет-реклами за підсумками I півріччя 2021 р.
● Вважати доцільним проведення дослідження сегменту медійної інтернет-реклами в 2 етапи з орієнтовними датами:
1 етап – 3 декада липня 2021 р.,
2 етап – 1 декада серпня 2021 р.
Уточнити дати на наступному засіданні Комітету, а саме 15 липня 2021 р.
● Запропонувати членам Комітету до наступного засідання запропонувати можливі уточнення до методики та списків учасників дослідження українського ринку медійної інтернет-реклами, яке проводилось за підсумками 2020 р.
● Доручити В.Куковському звернутись до Юридичної фірми «Василь Кісіль і партнери» з пропозицією продовження співробітництва щодо обробки матеріалів дослідження у конфіденційному режимі.
3.2. Рейтинг агентств контекстної реклами України спільно з Ringostat – статус
Слухали:І.Кучеренка
Вирішили: ближче до кінця 2021 року сформувати робочу групу.
3.3. Проєкт рейтинг онлайн-ЗМІ спільно з SimilarWeb за 2 квартал 2021 року – статус.
Слухали: О.Тищук
Вирішили: опублікувати результати рейтингу в липні (орієнтовна дата).
3.4. Дослідження ринку згідно проєкту “Бенчмарки рекламних форматів” за 1 півріччя 2021 року – статус
Слухали: І.Кучеренка, Б.Левченка
Вирішили: в серпні 2021 року запустити роботу над проєктом.
3.5. Проєкт дослідження рекламодавців – статус
Слухали: І.Кучеренка
Вирішили: фіналізувати проєкт до 06 серпня 2021 року ( орієнтовна дата).
4. Фандрейзинг (статус)
Слухали: І.Кучеренка
Вирішили: звільнити від сплати членського внеску за 2021 рік BannerBoo та Gradus.
5. Зміни у складі Комітету
Слухали: І.Кучеренка, кандидатів
Вирішили:
Рекомендувати Правлінню ІнАУ вивести зі складу Сергія Ковпака (TMGU).
Рекомендувати Правлінню ІнАУ прийняти до складу Комітету Олександру Шабаліну (TMGU).
Голосували одноголосно.
6. Різне
Слухали: І.Кучеренка
Вирішили:
Наступними датами засідання погодити 15.07.2021, початок о 10:00.
Всі рішення прийнято консенсусом.