Восени 2020 року Google представив ринку оновлену версію аналітики, яка більш відома як GA4. Наразі компанії можуть користуватися і старою, і новою версією, однак в 2023 доступною буде лише GA4. Комітет з питань інтернет-реклами при ІнАУ підготував матеріал про те, чому вже зараз варто розпочати збирати дані в Google Analytics 4.
Причина 1.
Якщо раніше дані збирались на основі сесій (штучно виведеного показника), то тепер Google робить акцент на користувати, і в першу чергу збирає аналітику подій на усіх пристроях та платформах, таким чином у вас усюди буде однаковий набір подій, і можливість отримувати єдиний звіт на всьому шляху користувача.
Нова версія аналітики збирає дані на трьох рівнях ідентифікації:
- User_id
- Google Signals
- Device_id
Причина 2.
Дані в GA4 збиратимуться з моменту налаштування, тому чим раніше ви встановите нову аналітику, тим більше історичних даних ви зможете зібрати. Дві версії між собою не конфліктують, а в кінцевому результаті Universal буде вимкнена, і на GA4 перейдуть усі. В новій аналітиці можна буде подивитися дані по глибині скролу, вихідним клікам, пошуку по сайту тощо.
Причина 3.
GA4 має інтеграцію з Youtube. Така синергія дасть змогу підвищити якість оцінки відео-компаній і в самому інтерфейсі аналізувати статистику по Youtube.
Принципова різниця в зборі даних, їх точність та широкий набір інструментів дає вже зараз підстави задуматись над тим, щоб розпочати роботу з GA4.