3 причини, чому онлайн-медіа варто вже зараз почати роботу з Google Analytics 4

Восени 2020 року Google представив ринку оновлену версію аналітики, яка більш відома як GA4. Наразі компанії можуть користуватися і старою, і новою версією, однак в 2023 доступною буде лише GA4. Комітет з питань інтернет-реклами при ІнАУ підготував матеріал про те, чому вже зараз варто розпочати збирати дані в Google Analytics 4.

Причина 1. 

Якщо раніше дані збирались на основі сесій (штучно виведеного показника), то тепер Google робить акцент на користувати, і в першу чергу збирає аналітику подій на усіх пристроях та платформах, таким чином у вас усюди буде однаковий набір подій, і можливість отримувати єдиний звіт на всьому шляху користувача.

Нова версія аналітики збирає дані на трьох рівнях ідентифікації: 

  • User_id
  • Google Signals
  • Device_id

Причина 2.

Дані в GA4 збиратимуться з моменту налаштування, тому чим раніше ви встановите нову аналітику, тим більше історичних даних ви зможете зібрати. Дві версії між собою не конфліктують, а в кінцевому результаті Universal буде вимкнена, і на GA4 перейдуть усі. В новій аналітиці можна буде подивитися дані по глибині скролу, вихідним клікам, пошуку по сайту тощо. 

Причина 3.

GA4 має інтеграцію з Youtube. Така синергія дасть змогу підвищити якість оцінки відео-компаній і в самому інтерфейсі аналізувати статистику по Youtube.

Принципова різниця в зборі даних, їх точність та широкий набір інструментів дає вже зараз підстави задуматись над тим, щоб розпочати роботу з GA4. 

Контакти

  • 04053, Україна, м.Київ, вул. Олеся Гончара, 15/3, офіс 22
  • +38 044 278 29 25
  • info@inau.ua

Комітет в соціальних медіа​

Ⓒ 2020 - All Rights Are Reserved

Вступ до комітету