Дослідження MarTech. Made in Ukraine — регулярний проект реалізований з ініціативи Комітету з питань інтернет-реклами при ІнАУ, комунікаційної групи dentsu Ukraine, інвестиційної компанії BRISE Capital та агенції інновацій Center42. Ціль якого – оновити дані про українські martech компанії.
Звіт повністю зосереджений лише на маркетингових технологіях, тому це дослідження не охоплює агентський бізнес та сервісні компанії. Обираються лише ті гравці ринку, які відповідають щонайменше трьом із чотирьох критеріїв «українського мартеку»:
- компанія повинна мати технологічний продукт
- компанія має юридичну реєстрацію в Україні
- компанія має щонайменше одного засновника з України
- як мінімум 30% команди знаходиться в Україні.
Для категорій обрали методологію та класифікацію Chiefmartech Supergraphic, які регулярно оновлюють карту MarTech компаній.
Архів досліджень: