Протокол засідання Комітету Інтернет Асоціації України з питань інтернет-реклами
15.07.2021 р. м. Київ
Учасники засідання:
№ | ПІБ | Компанія | Статус в Комітеті |
1 | Іван Кучеренко | NCG DIEVO | Голова Комітету |
2 | Михайло Хейна | BannerBoo | Заступник Голови Комітету |
3 | Ольга Тищук | ICTV | Заступник Голови Комітету |
4 | Олександр Яценко | BRISE Capital | Член комітету |
5 | Андрій Скоцик | Укрпошта | Член комітету |
6 | Михайло Комісарук | Ukr.net | Член комітету |
7 | Олена Педай | UAMobile | Член комітету |
8 | Тетяна Самойленко | Programmatic Media | Член комітету |
9 | Олександра Шабаліна | TMGU | Член комітету |
10 | Надія Квітка | Treeum | Член комітету |
11 | Володимир Горшков | Медіа Партнерство Баінг | Член комітету |
12 | Іван Ляшок | Adtelligent | Член комітету |
13 | Максим Макаренко | Член комітету | |
14 | Анна Ільєнко | Gradus | Член комітету |
15 | Володимир Сулак | Українські Новини | Член комітету |
16 | Володимир Куковський | ІнАУ | Виконавчий директор |
17 | Тетяна Дарда | ІнАУ | Проєктний менеджер |
Порядок денний засідання
- Звіт по попереднім рішенням
- Проєктна діяльність
- Дослідження ринку
- Фандрейзинг
- Зміни у складі Комітету
- Різне
Рішення
1. Звіт по попереднім рішенням
Слухали: І.Кучеренка
Вирішили: взяти інформацію до відома.
2. Проєктна діяльність
2.1. Проєкт стандартизації моделей співпраці між агенціями та рекламодавцями – статус. Проєкт стандартизації медійних закупівель для державних компаній – на паузі.
2.2. Робота Martech Discussion Club: анонс наступного івенту, нові ініціативи. Проєкт Startup Crash Test для MarTech та AdTech стартапів – статус. Проєкт Дослідження Martech&Adtech індустрії в Україні 2021 – презентація проєкту на наступному засіданні.
2.3. Освітні мітапи для онлайн-медіа: анонс наступного івенту, нові ініціативи. Започаткування премії для найкращих рішень в сфері діджитал реклами в 2021 році – до обговорення, орієнтовний запуск на III квартал.
Слухали: І.Кучеренка, М.Хейна, О.Тищук
Вирішили: взяти інформацію до відома.
3. Дослідження ринку
3.1. Дослідження обсягів медійної та пошукової інтернет-реклами – статус.
Слухали: В.Куковського
Вирішили:
- Провести дослідження українського ринку інтернет-реклами за підсумками I півріччя 2021 р.
- Вважати доцільним проведення дослідження сегменту медійної інтернет-реклами в 2 етапи з датами:
1 етап – 10 (11) серпня 2021 р.,
2 етап – 17 (18) серпня 2021 р.
- Вважати списки агентств затвердженими
- Доручити В.Куковському звернутись до Юридичної фірми «Василь Кісіль і партнери» з пропозицією продовження співробітництва та погодження дати щодо обробки матеріалів дослідження у конфіденційному режимі.
3.2. Рейтинг агентств контекстної реклами України спільно з Ringostat – статус
Слухали: І.Кучеренка
Вирішили: ближче до кінця 2021 року сформувати робочу групу.
3.3. Проєкт рейтинг онлайн-ЗМІ спільно з SimilarWeb за 2 квартал 2021 року – статус
Слухали: О.Тищук
Вирішили: опублікувати результати рейтингу в липні.
3.4. Дослідження ринку згідно проєкту “Бенчмарки рекламних форматів” за 1 півріччя 2021 року – статус
Слухали: І.Кучеренка
Вирішили: в серпні 2021 року запустити роботу над проєктом.
3.5. Проєкт дослідження рекламодавців – статус
Слухали: А.Ільєнко
Вирішили: фіналізувати проєкт до 06 серпня 2021 року (орієнтовна дата).
4. Фандрейзинг (статус)
Слухали: І.Кучеренка
Вирішили: взяти інформацію до відома.
5. Зміни у складі Комітету
Слухали: І.Кучеренка
Вирішили: фіналізувати презентацію про Комітет, провести ознайомчий онлайн захід з ціллю залучення нових членів в Комітет орієнтовно в серпні або вересні.
6. Різне
Слухали: І.Кучеренка
Вирішили:
6.1. Ініціювати офлайн зустріч членів Комітету в кінці липня, локація на узгодженні.
6.2. Наступними датами засідання погодити 19.08.2021, початок о 10:00.
Всі рішення прийнято консенсусом.