19 серпня відбулося планове Засідання Комітету з питань інтернет-реклами при ІнАУ.
На засіданні були присутні 20 учасників, серед яких були дійсні члени Комітету та представники ІнАУ.
До порядку денного цього разу було включено наступні питання: звіти заступників Голови Комітету по поточним проєктам Комітету щодо напрямків роботи з агенціями, martech-компаніями та видавцями, обговорення запуску та фіналізації таких проєктів, як дослідження рекламодавців, дослідження обсягів ринку за підсумками I півріччя 2021 року, дослідження по платному пошуку, дослідження Martech&Adtech індустрії в Україні 2021 та запуск проєкту Startup Crash Test для MarTech та AdTech стартапів.
Також, у серпні провели зустріч MarTech Discussion Club “Маркетингові інструменти для B2B”.
На якій спікери розповіли, що таке інтернет-маркетинг в B2B і його особливості, про must-have маркетингові інструменти для бізнесу, про стратегію і тактику проросування B2B компанії, розповіли, як вимірювати успішність маркетингових кампаній та багато іншого.
Відеозапис зустрічі можна подивитись за посиланням.
Підготували статтю, чому онлайн-медіа варто вже зараз почати роботу з Google Analytics 4, а також презентацією, в якій детально описано в чому різниця та цінність інструментів Similarweb та Google Analytics.
Наступне засідання Комітету призначено на 16 вересня 2021 року.
Протокол засідання від 19.08.2021 року
Презентація засідання від 19.08.2021 року