Зустріч MarTech Discussion Club: MarTech стек у рекламодавців в Україні

Запрошуємо вас взяти участь у зустрічі MarTech Discussion Club “MarTech стек у рекламодавців в Україні”

Про що говоритимемо цього разу:
1) Що таке MarTech стек і чому тут важливий системний підхід
2) Обсяг стеку маркетингових технологій у 2020 у світі та в Україні
3) Ключові тренди розвитку MarTech стеку у 2020-2021
4) Джентльменський набір MarTech технологій для кожного бізнесу – який він?
5) Приклади MarTech стеків світових компаній
6) MarTech стеки українських рекламодавців – особливості та вітчизняний досвід
7) Як побудувати ваш власний MarTech стек – поради бувалих
8) Як рекламодавці підбирають нові продукти у власний стек та як в нього потрапити стартапу

Дата: 22 жовтня о 18:00
Формат: Online, реєстрація обов’язкова за посиланням – https://forms.gle/hYEEkkpPTEzeAW2FA

Учасники панелі:
Андрій Скоцик, Head of Digital Marketing в Укрпошта – https://www.ukrposhta.ua
Олег Любарець, CMO в Raketa – https://raketaapp.com

Модератор:
Михайло Хейна – заступник Голови Комітету з питань інтернет-реклами при ІнАУ, Co-founder в BannerBoo

Контакти

  • 04053, Україна, м.Київ, вул. Олеся Гончара, 15/3, офіс 22
  • +38 044 278 29 25
  • info@inau.ua

Комітет в соціальних медіа​

Ⓒ 2020 - All Rights Are Reserved

Вступ до комітету