20 травня відбулося планове Засідання Комітету з питань інтернет-реклами при ІнАУ. На засіданні були присутні 22 учасники, серед яких: дійсні члени, експерти, гості та кандидати на вступ до складу Комітету.
До порядку денного цього разу було включено наступні питання: звіти заступників Голови Комітету по поточним проєктам Комітету щодо напрямків роботи з агенціями, martech-компаніями та видавцями, голосування, щодо змін у складі Комітету та формування робочої групи по проєкту дослідження рекламодавців.
Також, у травні Інтернет Асоціація України спільно з Similarweb підбили підсумки рейтингу 100 онлайн-медіа за січень-березень 2021 року. А в рамках проєкту “Бенчмарки рекламних форматів” у 2020 році були опубліковані результати дослідження, проведеного серед українських рекламних агентств.
За підсумками зустрічі у травні Правлінню ІнАУ було рекомендовано вивести зі складу дійсних членів Комітету з питань інтернет-реклами Юрія Горохова (Adtelligent), та прийняти до складу дійсних членів Комітету з питань інтернет-реклами Володимира Сулака (Українські Новини) та Івана Ляшок (Adtelligent).
Рішення щодо затвердження нової редакції Положення про Комітет ІнАУ з питань інтернет-реклами та оновлення складу Комітету опубліковано на офіційному сайті ІнАУ від 24 травня.
Наступне засідання Комітету призначено на 17 червня 2021 року.